Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

diumenge, 15 de març del 2015

Donant nova vida a un vell estor. Marc

Quan em van demanar si podia pintar un estor ... ai! La veritat és que em feia una mica de por, perquè si pintant un bodi et pots equivocar, però pots canviar-lo per un altre i aquí no ha passat res, pintar un estor que ja està cosit i preparat a mida per al lloc on ha d'anar ... és una cosa més seriosa.
Però vaig dir que sí i m'hi vaig llançar.
L'habitació d'en Marc està decorada amb estrelletes i una avioneta, en color turquesa. La idea era que l'estor portés algun detall que combinés amb la decoració, així que vaig pintar-li estrelletes de diferents mides, i vaig posar-hi el nom en un costadet.
No va quedar gens malament!
Us agrada?

Cuando me pidieron si podía pintar un estor ...¡ay! La verdad es que me daba un poco de miedo, porque si pintando un body puedes equivocarte, pero puedes cambiarlo por otro y aquí no ha pasado nada, pintando un estor que ya está cosido y preparado a medida para el lugar en el que tiene que ir ... es algo más serio. 
Pero dije que sí y me lancé.
La habitación de Marc está decorada con estrellas y una avioneta, en color turquesa. La idea era que el estor llevase algún detalle que combinase con la decoración, así que le pinté estrellitas de diferentes tamaños, y puse el nombre en un lado.
¡No quedó nada mal!
¿Os gusta?

Possibles dissenys. El guanyador és el que porta el nom


Estrelletes de diferents mides

Marc

Així queda l'estor acabat. Només falta penjar-lo!